Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

gissa bajset

Varför luktar jag som ett popcorn som blivit nerspydd av en varmkorv? Fråga inte varför jag vet hur det luktar, men jag lovar yao-jag luktar inte gott! Tio i tio tvingade jag upp hannisen och mig själv, för den delen, för att cykla till nickis, måste säga att cykelturen var riktigt uppfriskande och mjölksyre givande..är jag verkligen så ovältränad? Efter min megaasskitbraiga prestation på 5km så trodde jag att jag hade lite mer muukler i alla fall..huum. Anyways så var jobbet jobbigt och jag känner verkligen livet i hela kroppen nu när jag är hemma, ska nog sova snart.

Kompisar, har ni förstått att det är sommarlov om 4 dagar? SOMMARLOV DET VI VÄNTAT PÅ HELA JÄVLA ÅRET. Fattar ni? 
Nä inte jag heller. men det kommer säkert snart, jag ska bara ha KUL, inge depp eller sånt kiss -bara kul.
 

fina tjejer, finaaaaaa
2009-06-07 @ 17:15:26 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0