Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

fan va gräsligt

Idag drar jag och ett gäng sköna kissar till gräsö, blir dock inte borta så länge, är tillbaka the day after tomorrow! Ska för första gången fira midsommar i öregrund, eller förresten nu ljög jag..jag har firat jävligt många midsommrar i öregrund! Menmen blir i alla fall min första med fire family och ja..Är astaggad ska ni veta, tror de kommer bli kanooonkuuuuul!

Igår var jag och moert hemma hos julia, wow vilken nice lägenhet! Är inte längre så impad av pappa o marres hus (förlåt de är jättefint också), fick lite gossip girl känsla när hissen åkte hela vägen in i lägenheten!! Sååå coolt. Så där blev de gubbar å glass och mucho prat..vad som än händer är vi alltid där för dig kompis, ba såru vet. Well well nu ska ´dra ner mot stani, träffa pappsen för första gången på läänge!

puss o kiss

BTW IDAG SLÄPPS BILJETTERNA TILL HARRY P AAAAAH! <3 i'm safe with you, Harry....aaaah jag dööööör

2009-06-18 @ 11:19:16 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0