Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

boom boom pow

borde jag straffas lite för att jag njuter av att ligga framför tvn med rullgardinerna nerdragna och bara titta på tv timme eftre timme? vädret förbjuder egentligen mig att göra de man fan..jag gillar't!

så nu har jag i alla fall fått skriva att jag skäms lite över mitt beteende, så-hur hänger livet så här i slutet av juni? Ja för min del är de BARA fint. har på några få fååå dagar lyckats skaffa mig en hyffsat (?) svart bränna och bara tjillat med mitt meningsfulla liv. Har fan inte gjort någonting, jobbat på jävla nickis lite men annars..åh herre vad har jag gjort? Nejnejnej jag ska inte börja tänka på allt jag inte gjort, sommarlov linda du hinneeeeer. De värsta är att de finns så mycket jag vill göra, men plånboken skriker nej och vem fan orkar planera? så jag fortsätter väl med tjillet och laddar inför malta, lär tjilla med chillet där asså.

jag vill skriva upp allt jag vill göra och ha i sommar. men de känns fett ocoolt ochjag har alltid strävat efter att vara cool så jag skippar listan. tills nästa gång vi ses, ha en fin o svettig sommar!
 här kommer fina bilder puss mina kärlekar







ja vad ska jag säga? fina bilder, vissa bilder på mig vet jag inte vad jag ska säga om, men vem bryr sig egentligen? tjarå
2009-06-30 @ 01:29:22 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0