Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

1 juni för för för tusan!

Nu är det sommar på riktigt, så jäkla fiiiiiint! Solen bränner min gråa hy och jag är gladis. Carolini hälsa på i storvreta idag, så jag baka en tårta som tack! blev faktiskt god, vi blev förvånade!
 Skolan är så chillig, gör ingenting undrar varför vi måste gå dit men ska kämpa in i de sista! Ja..längtar till sommarlovet, fick schema hur jag ska jobba på nickis å måste erkänna att de såg ut att vara lite mycket jobb för att vara lov, men äh cash är fint.

Far min såg mig spela bouncing balls och fick för sig att han "hade känsla för det där" som han själv valde att säga..han fick 6000 typ..ehm bra pappa!

Har ovanligt lite inplanerat i sommar, brukar ofta få leta efter dagar då jag ska vara hemma..nu verkar de bli många dagar som spenderas i uppis, är kanske skönt. Längtar i alla fall, snart blire malta wiiiii(med snart menar jag mer än en måndag).

PUSS

juni julia augusti..mmm (hanna den här är till dig)
2009-06-01 @ 21:33:03 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0