Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

Vi åker faktiskt imorn..faktiskt!

18 Juli. Imorgon är dagen vi längtat så galet länge efter äntligen här, Malta här kommer vi. Egentligen är de väl i övermorgon men äh. Fick för mig att kolla på titanic själv för några timmar sedan, halv bra idee linda. Kände mig ganska patetisk (okej jag tyckte liite synd om mig själv också) när jag låg framför tvn och grät med Rose..varför dog du jack?! Filmen är fan kanoners, nästan i klass med Harry <3

Hade ett litet samtal med hannisen för ett tag sen, medan vi pratade kom jag på hur mycket tid jag lagt ner på att längta efter resan och hur mycket jag hoppas på att den ska göra mitt liv asvärt. Jag VET att den kommer bli jättebra, förmodligen den roligaste och bästa i mitt liv, men hjälp vad jag har hoppats och längtat efter den. Den här sommaren har jag i princip inte gjort något annat än att längta. En kort resa till stugan hit och en liten fiskegrej dit men annars nada, malta har verkligen ockuperat min minde.
Oj de får inte låta som om jag ångrar att jag längtat och å så den här sommaren, de kommer ju att vara värt de?! Är bara lite coolt, jag är inte bra på att vänta, jag vill göra allt NU. Åh vad jag längtar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-07-18 @ 02:49:41 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0