Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

jag vill ha en egen måne

1. Jag är hemligt förälskad i... ola salo
2. Jag lyssnar på...  ted G yao
3. Jag pratar... kanske lite för ofta om mig själv
4. Jag älskar/tycker om... att resa utomlands, att vara med mina bästaste vänner och kolla på tv
5. Min bästa vän är... jag har faktiskt så tur att jag har flera av dom
6. Min första riktiga kyss... hahaha
7. Jag avskyr när folk frågar... är du sur?
8. Kärlek är... vad vet jag?
9. Någonstans, tänker någon på... ian?
10. Jag kommer alltid... att gilla mat
11. Jag har insett att min senaste kyss .. kanske var en jag skulle hoppat
12. Sist jag grät var... hahaha varför grät jag lite till step up?
13. Min mobiltelefon är... på lagning (y)
14. När jag vaknar på morgonen... känner jag inte livet 
15. Innan jag går och lägger mig... ska jag ha lite ångest över mitt fina jobb
16. Just nu tänker jag på... rätt mycket faktiskt men mest på varför jag har pappas kompis på msn..
17. Bebisar... sover den?! okej de är söta........
18. Idag har jag... jobbat stjärten av mig 
19. I kväll har jag... varit med cajo
20. I morgon kommer jag... städa, kanske jobba och åka bil mot en sjö nånstans
21. Jag vill verkligen... vad vill jag inte?
2009-07-09 @ 23:31:13 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0