Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

BRITTAN du är cool

Var lite med Challe idag. Jag och norris drog runt gullungen några timmar på stan..han klaga inte deminsta-jag gillar't! Vi bestämde oss också för att gå på brittan..gillar det med!
För att helt byta ämne så måste jag bara få säga att det är båda konstigt och ganska coolt att vi maltabryydar aldrig tröttnar på att prata om resan. Vi ses i princip varje dag å vi bara mal på om Malta..vi är fan ganska bra vänner (så lika ellleeeer?!). Längtar i alla fall så hela kroppen skakar..bara 5 dagar kvar YAO.

BTW nu är äääntligen nickistiden över! inge mer jobb förens typ hum augusti? Känns förjävla trevligt. Hare fint vänner, jag kommer ha de så jävla bra ikväll. Puss

2009-07-14 @ 13:49:39 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0