Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

bra jobbat

Hanna..hanna, jag skäms! jag måste ha sovit så djupt eller så var du så tyst att jag missa dig i morse! Jag vet att jag bad dig låta mig sova (de är en riktig vän de) men fan jag tänkte ju säga hejdå..men bra jobbat, jag vakna inte förens ja, nyss. Btw så måste de ha varit rekord inatt, du börja snarka på kanske tio sekunder, bra jobbat där med!

idag ska jag diska mina äckliga tallrikar som börja lukta illa och kolla på ellen mums.
tjarå (for now)
 
juste 17 dagar kvar nununu
har man inge jobb, eller liv har man tid för sånthär TRAMS!
2009-07-02 @ 12:31:35 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0