Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

16 juli 2009

Varje gång jag ska skriva juli, skriver jag julia. Jag är serri, varje gång! De är så jobbigt så jobbigt..

Ehm ja. Brittan i tisdags var nog den bästa konserten jag varit på. Coldis är fortfarande favoriten men fan brittans show var så jävla cool! Ibland var det så mycket folk på scenen att jag tappade bort henne, men förutom det så var det gryyymt, nu vet jag att hon finns på riktigt!!!

Idag hänger jag ute på landet med världens bästa farmor å farfaris, har lyckats äta en massa gott och badat i poolen. Även fast jag gör massa saker hela dagarna känns det som om tiden går så låångsamt..jag längtar verkligen tills på söndag, jag längtar som fan. Får små ångest attacker då och då över hur mina pengar ska räcka..men fan på nått sätt ska de väl gå!
Dags för lite middag snart, blir inte fisken vi firra upp i helgen menmen jag klarar mig nog. puss hej

 
2009-07-16 @ 18:31:55 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0