Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

She's got dirty dishes on the brain

Storverta, mitt nya häng! Huset är mycket större än vad jag trott. Jag fick lite av en chock när vi körde upp framför garaget, huset var ju megastort!! Cajo fick se huset samtidigt som moi och jag tror att hon blev ganska impad hon med. Måste säga att jag är asnöjd med huset, bra köp där 08or. Hoppas jag får ett fint busskort så jag kan hänga där varannan vecka snarrrrt.

Eftersom syrran är i cambridge har jag fått äran att vakta hennes finfina dator så jag kan nu och några dagar framöver ligga med datorn i knät och samtidigt kolla på tv HUR COOLT ÄRINTE DET?! Oj, jag har verkligen inget liv. När jag ändå har erkännt det så kan jag ju också berätta att jag ligger och längtar som en galning redan nu tills 22 augustiiii, då blir det coldis igen!

Nä nu ska jag nog kolla lite mer på the hills..tja

2009-01-12 @ 17:31:42 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: din vän i börje

asså kill me vi ska på coldis. IGEN!

2009-01-14 @ 15:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0