Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

i cant be no one else SUPERSONIC

OoOOoh 28 januari närmar sig mina vänner, men det är inte lika nära som franskaprovet jag ska göra imorgon! Efter mitt grymma betyg på historieuppsattsen har jag fått för mig att jag inte behöver plugga mer, jag kan liksom nöja mig med det hela livet. MEN MEN jag ska väl ta tag i mitt feta skinn och slå in de 546393836 franska orden i skallen snart..snart..

Om någon vill skicka ett brev till mig eller så, är min nya adress hasselvägen (tror jag). Coolt va? Tänkte att någon kanske ville veta det, har nämligen inte fått så mycket post på senaste tiden, men nu kan ni börja skicka igen!

nu ska jag gå tillbaka till det jag gjorde innan, ingenting HEJDÅ.


2009-01-20 @ 18:49:51 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0