Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

happy new year

you won't be seventeen forever lalala..
17 år, inte längre ett barn inte vuxen ännu. Eller? Jag känner mig inte speciellt gammal, eller ja, äldre? Hursom förra året fick jag börja övingsköra i år, i år händer inte så mycket. Kanske ska jag försöka att växa upp, sluta skratta åt bajsskämt? NEJ VA (tänkste skriva ett fult ord men har lovat att försöka vårda mitt språk ha ha ha) SJUTTON SÄGER JAG, sjutton kul va? Vet inte vad som väntas av en 17åring, inte för att jag tror jag visste vad jag skulle visa som 16åring. Men vafan hej 2009 i år ska jag städa mer.

Tänkte försöka summera 2008 lite kort. Med ett ord (kort va?) skulle jag vilja säga att 2008 gick-fort. Hela året bara rann ur mina händer, vet inte om det beror på att jag inte brydde mig särkilt mycket om vad som hände eller uppmärksammade vissa saker tillräckligt. Jag bara gled,typ. Nian borde jag ha satsat mer på skolan, sommarlovet borde jag ha njutigt mer av, tänkt mer på andra istället bara för att tänka på mig själv.

Att jag var 16 kanske var den stora orsaken till att jag hade korta men många perioder då jag tyckte väldigt synd om mig själv. Jag menar vilken 16åring tycker inte synd om sig själv hehe? Jag önskar i alla fall att jag följt mitt egna råd som jag gav till alla andra, du bestämmer hur du ska må-fake it til u make it haha.

Menmen låter ganska mycket som ett sorgligt år, men icke då. Även fast nian inte var det mest lyckade skolåret fick jag ju en massa nya (BRA) vänner. förra året var nog då vi verkligen lärde känna varandra, och det är jag väldigtväldigt glad över. Gymnasiet var också en av höjdpunkterna 08. Fyrisskolan in my heart asso. I början var jag ärligt talat missnöjd med både klassen och skolan, kände inte att jag passade in (första gången jag inte tror att jag ska passa in?!?!??! haha). Men den känslan gick över snabbt! Sp1b är en finfin klass och fyriskolan får mig att inte längre vilja använda uttrycket 2 cool 4 school hahahahahaha.nörd-ig.

Även fast jag fick nya vänner tappade jag inte mina fina knivsta älsklingar hihi. Skulle nog vilja säga att jag kom närmare en viss liten vän medan jag tappade en annan ett tag. Kanske att jag betedde mig som en sådan vän som jag aldrig vill bli eller ville vara. Svartsjuk, avundsjuk? Jag vet inte, men vad som än hände så är det över med tjafset nu och du är min bästa vän, kompis. Måste också tillägga att 2008 nog var det första och förhoppningsvis sista året då våran vänskap verkligen sattes på prov. Inte bara mellan två av oss, utan kanske alla? Nu är allt frid och fröjd, ni är bäst och de vet ni!

hjälp vad jag skriver! 2008 var bra. Precis som alla andra år har det varit upp och ner, lite glad över att det är över, kanske, vi närmar ju oss 40år jordensundergång mm woho.



Hej 2009, vi kommer ha askul!
Kolla bara mina nyårslöften:

-

Sluta vara så självkritisk hehe
- Lyckas få till den där resan med mina kissar som vi försökt planera så länge
- jag ska ha kul!

Puss mina vänner
2009-01-02 @ 15:26:07 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0