Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

grattis

Grattis linda! Imorgon har du bad på idrotten vilket betyder att du slipper göra dig iordning på morgen JAG HÖR ÄNGLA SÅNG!! MEN du måste hinna göra dig jättefin på en kvart i stället, torka håret som tar en timme på fem minuter, platta lite i två minuter, sminka rödafejjan på trettion sekunder och klä på dig på typ en minut, eller på så mycket tid som det finns över för kläder. Nej detta är inget i-landsproblem, jag är ju förtusan thaia (inget i-land eller.....?) så detta är ett jättestort problem. I natt kommer jag ligga och tjura över detta.

hejdå hihi
btw jag mår fett illa 20 sushi är inte okej.
2009-01-25 @ 21:02:06 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0