Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

firebank och moisen

Jag suger men ni får mig att tro att jag är någonting bra (nej jag är inte självmordsbenägen eller nåt sådant hemskt, det matte vi pratar om här!), tack så mycket mina vänner ni gör skolan megaasvärd!!!!!!! <3

Även fast jag är en riktigt nolla i alla fall när det gäller matte så är jag inte speciellt depp asså. Snart är det ju sportlov, då drar jag och min fina vän hannisen till Norge för lite skiiiidor, HUR NICE ÄR INTE DET? Jag längtar i alla fall..
Just nu sitter jag med Charlie och kollar på barnkanalen, idag hämtade jag honom för första gången i Storverta det var verkligen en upplevelse. De andra barnen glodde på mig som om jag vore täckt av bajs eller något, vet faktiskt inte om det var för att de aldrig sett en asiat i storvreta eller om dom bara var fascinerade av min snygga jacka.. :s haha.

well well dags att börja plugga lite geografi! tjohej.


 

2009-01-22 @ 16:39:24 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: frida

eh, du vet att du ÄR en bajs va? :):):):):):)

2009-01-24 @ 01:05:56
Postat av: lindabinda

du är en bajs i min mun :) mums

2009-01-25 @ 10:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0