Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

om jag kunde drömmaaaaaaa

Är kanske den hum andra tredje boken jag faktiskt VILL läsa! I taket lyser stjärnorna, georgias dagbok och harry potter böckerna är väl de enda jag har njutit av att läsa. Okej lite mer än två böcker, men anyway, när jag läser en bok jag är tvungen att läsa (t.ex about a boy PÅ ENGELSKA) vill jag dö. Även fast jag tittar på texten, försöker läsa så fattar jag INGENTING. Det är ungefär så det funkar när jag tittar på någon som pratar men inget hör, jag liksom stänger av öronen, på samma satt gör jag med ögonen-de är öppna, men ser inget. Ja man skulle ju kunna tycka att den är en mycket bra egenskap, att kunna låtsas lyssna på någon men egentigen skiter man i va fan personen snackar om, utan att såra denne. Men NEJ, när det gäller läsningen är de ingen coolig egenskap, inget jag kan skryta om på mitt cv. skit.

ibland skrattar jag åt mig själv, inte med utan åt. :) hihi

HEJDÅ PUSS OCH KRAM, jag bjuder till idag.  
2009-02-05 @ 17:21:01 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0