Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

nu är det slut

Om jag kunde drömma är utläst, jag är heartbroken. MEN för att hela mitt brusta hjärta lite i alla fall kan jag berätta om en rolig dröm frida drömde här om natten!
jag och fire bank var på full moon party i thailandet. vi hade tydligen väldigt roligt i drömmen (kanske lite för kul?) när några vakter, vet inte vart frida fått för sig satt det finns vakter? haha men i alla fall, när några vakter bestämt sig för att jag tydligen hade haft det roligt nog och skulle ner i en sandgrop! Det vakterna inte fattat var att jag var en turist, inte en inföding. Som riktig thai (i fridas dröm alltså) blev man nerkastad i djuuupa hål, så djupa att de var ända ner till kina! Så frida kämpa emot vakterna, försökte få dem att förstå att jag bara var en vanlig turist..men nej jag blv nerkasdad till kina. kul va? de va jättekul. äh skulle jag berätta hela skulle det bli jättekul!

nu ska vi ha franska hejdå

2009-02-11 @ 11:23:02 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: fire

hahaha, nej det var inga vakter! det var thailändare som typ tyckte det var okej att kasta ner andra thailändare ne rtill kina.

ahhaahahaa, snälla linda, låt dom inte kasta ner dig i gropen, kiss kiss

/eldh

2009-02-11 @ 11:52:03
URL: http://jagochfrank.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0