Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

kusin vitamin

Jag har inte många av dom, men de jag har är jag mega glad över att få vara släktis med! Mina små (ja för mig är ni småååå) kusiner är bra fina. Genom att bara finnas så tjänar jag en massa extra pengar varje sommar haha, nej men ni är de bästa kusinerna! Alltid lika nyfikna på mitt ganska så händelselösaliv, ni älskar mina vänner och ja puss på er! Så nu tänkte jag hänvisa er till en mycket djup och intressant blogg (ehm jag är lite ironisk, MEN LÄS)

sophiesroomss.blogg.se
alltså min äldsta kusins blogg(hela 12 år snart!) när ni läst lite kommer ni att som jag tycka det är hemskt roligt att de händer mer i hennes liv än vad det gör i mitt coola gymnasieliv.
Hare fint mina vänner, helgen var ganska trevlig förresten, kanske att de kommer några saftiga, nä ointressanta detaljer om den någon annan gång KISS(L)

2009-02-08 @ 18:22:35 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0