Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

filmigt

att skriva med en hand är jobbigt, nästan lika jobbigt som det är att sova med ena armen inlindad i en trasa, typ. Kalla det etti-landsproblem jag inte bry mig, jag tycker jättesynd om mig själv! Trots detta nederlag är jag ganska glad, ja när jag inte tycker synd om mig själv alltså.

Sportislovet är slut nu, lite tråkigt men lets be posetiva-snart är påsklovet här! Norge med hannisen var som en chokladbit i min mun, jättebra,eller gott..orkar inte skriva om hur galet bra vi hade det, min stackars friska ram kommer att bli uttröttad<3. Men tack till norrsjö family!

Ikväll blir det utgång, till bion alltså. Sen ska jag bänka mig framför tvn och kolla oscars galan all night loooong.

tjarå.
2009-02-22 @ 16:15:03 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: fire

mhmmmmmm... när komemr du till skolan thiajsi?

2009-02-23 @ 22:40:58
URL: http://jagochfrank.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0