Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

down to the river we ride

För att vara helt säker på att jag inte kommer vara det minska dålig i backarna så bestämde jag mig för att stanna hemma från skolan idager. Så istället för att ha tråkig naturkuskap så har jag kollat hela 1a satc säsongen, woho de blir något att skriva in på cv't.
När jag låg i vår ursköna soffa och väntade på att sista avsnittet skulle dra igång kom jag på hur glad jag är, i alla fall just nu(precis NU). Jag är glad för att Camilla, chefen smsade oss och skrev att vi var duktiga, jag ba whata fck liksom ofta hon berömmer oss?! Jag har fått ett till hus att chilla i och en galsnäll ehm..marianne också! På lördag ska jag till nörge och åka skidor som jag ÄäÄÄäälskar! Ja titta vad glad jag är..
Nä nu ska jag nog kolla på the hills eller något annat helt iqbefriat. tjarå


fina blommor va?
2009-02-12 @ 14:42:28 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0