Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

varför går jag på franska?

VARFÖR GÅR JAG PÅ FRANSKA? Förra året var franskan ändå okej, med christer var det helt omöjligt att fatta någonting eftersom han skrev som en efterbliven så det var cool, man behövde inte ens försöka att förstå, han brydde sig ändå inte. Nu har vi någon maj-lis eller nej juste, de är ju mattetanten. Franska läraren heter Ingalill. Kort och lite rund tant som jag VET kommer bli min död!!!!!!! JAG FATTAR INGENTING AV VAD HON BABBLAR OM. 45 min tre gånger i veckan, hur ska jag klara mig? Kan ju inte låtsas fatta i ett år..stackars mig.


Anyways, snart är första veckan på de nya skolåret över. Måste säga att den verkligen gjort mig trött, la mig nio igår-hallå?! Men de känns ändå bra! Mitt svarta hår hänger med men jag ska ej klaga..kunde ju blivit ännu svartare..eh.

Snart helg, massa kräftor blir det hos en fin arbetskamrat (vuxenpoäng växenpoäng!!!!)hahahahah.
puss

2009-08-27 @ 17:53:53 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

je pense tu est trés bien avec francais ma chérie!

2009-09-06 @ 18:30:43
URL: http://magnussonsjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0