Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

paint the silence

Hallå! Sitter och väntar på juliaaa och lyssnar på musik från oc. Finns de någon serie som är bättre än oc`? Eh nej. Idag kollade jag i minst fem timmar på serien, jag tror jag hann grina tio gånger..den är så bra så bra.åh. Livet känns nästan lite ovärt, marissa är död, seth och summer har gjort slut och ryan är ful.åh. Okej jag håller på att bli galen, måste nog ta en liten paus.

Förutom att oc gjort mig lite deppri så är jag happygirl. Nästa vecka väntar hard work work och skolan är på g, men fan, de känns okej!

årevoair eller hur de stavas.




okej de finns andra bra serier. oth är väl okeeeej, så ni får en låt därifrån. pöss
2009-08-07 @ 19:47:49 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0