Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

ingen söndagsångest än!

Har ju gått i skolan 1 dag så att ångesten inte är framme än är ju inte så konstigt.
Till något helt annat nu, igår (ingen kan ha missat) såg jag ju mitt absoluta favorit band på stadion och ja, jag är HEL NÖJD. Så far min ringde idag för att kolla hur det varit och bla bla, gissa vad jag var föör upptagen med att göra istället för att berätta..jo mtv. Jag har hittat mitt nya favvis program- from G's to gents. hahahaha asbra seriöst.

Nej men serri, igår var så sjukt bra. Det går inte att beskriva hur lycklig jag är när coldplay spelar. Nu är jag så lycklig över att sett dem igen men såå olycklig över att det är slut! MEN de kommer tillbaka och jag kan lova att jag kommer vara där och se dem!!!!!!
14 timmars köande i regn och rusk är så värt det. Coldplay ÄR BÄST.
Oj..jag är lite galen igen.

2009-08-23 @ 19:44:46 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0