Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

hjääääälp

ALLTSÅ hjälp! När jag vakna imorse visste jag knappt om jag var vaken, sov eller drömde, alltså serri det var jätteläskigt!!!!!!!!!!!! Efter att ha suttit i någon minut och försökt komma på något sätt för att avgöra om jag sov eller inte bestämde jag mig för att ringa pappa för att kolla att han levde. Tack gud för att han svarade. Drömmen jag haft under ´natten var så verkligen, visst är de lite konstigt att man gråter medan man sover? hahahahaha asså nej ni förstår inte, det var askonstigt.

Igår tvingade jag cajo att titta på friidrott, hon var faktiskt ganska insatt (tack vare simon elle?). FÖRRESTEN de ska börja sex nya personer i vår klass, ska vi vara 36 st i klassen? eeeeeeeh

puss



starka händer
2009-08-17 @ 10:58:14 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0