Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

hässle calling

Att gå och lägga sig efter en heldag på grönan är inte det skönaste. Jag skulle lika gärna ha kunnat sitta kvar i Insane (som var INSANE) och försökt sova så mycket som de snurra när jag blunda! Men jag hade askul. Ja, jag började min vecka som barnvakt med att ta med två av kuselinerna till gröna lund..skööööööönt. Inte för att det är något att skryta om men jag vill ändå berätta att jag åkt frittfall nu, WOHO. Mellan kusinen tvinga upp mig, jag bad för mitt liv under uppfärden. De var kul. Mina vänner var också med, det var kul. Hoppas dom hade kul. Allt är kul.

Nu såg jag bussen som tanya ska åka medköra förbi måste dra see yoou puss.
2009-08-11 @ 11:30:32 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0