Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

What are we drinking when we're done? glasses of water

Om en vecka ska jag se Coldplay på stadion, blir nästan lite nervös av att tänka på de hahaha. Fy tusan (jag kunde valt ett mycket fulare ord) vad jag längtar.
Måste erkänna att jag längtar efter en till sak, lite ocoolare kanske men jag kan inte hjälpa de, jag längtar till skolan. Kommer förmodligen vara trött och irriterad över de tidiga mornarna och läxorna efter en vecka och ångra de jag skriver nu, men just just nu längtar jag faktiskt. Dessa tio veckor av bara ledighet (lite jobb) har gett mig för mycket fritid. Fri tid, tid då jag bara sitter och tänker på onödiga saker, som gör mig irriterad. ASnice med sommarlov, men såhär mycket fritid mår jag dåligt av haha, så det känns helt okej att skolan är på gång. Missförstå inte, alla vet väl att jag är en latis som ofta klagar på skolan men just för tillfället känns fyris och tvåan helt okej, bra va?


2009-08-15 @ 14:18:13 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0