Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

den som väntar på något gott..

Var snart 2 veckor sen vi kom hem från Maltaland. Vill berätta massa saker men fan, hur intressant är det för andra att läsa om egentligen? Nä inte så där super jättekul. Men en liten bra listan vill jag ändå dra ihop, för er som planerat att åka till maltas, kanske europas skönaste stad, St Julians!


- Vill du se Italienare som män från fjärran öster, riktigt puddingar, prata snälla inte med dom. Så fort (98 % av dem iaf) männen öppnar käften försvinner deras "snygg-man-jag drömmer om" image. Riktiga slämbollar, dock rätt roliga när de pratar engelska.

- Alla klubbar delar ut små lappar med rabatter och fria drinkar, TA MÅNGA för tusan!! Helt okej goda och vem vill inte tjäna pengar?! Va inte rädda för att verka snål,  på de här sättet kan du tjäna pengar!!  Gå förbi ingången ett par gånger, mannen du sparar fett med cash.

- Skit i dricks. Okej nu låter jag som en riktig snåling, men seriöst gör de bara. Jag gav väl bort ungefår 3 euro på en vecka, malteserna verka gilla mig ändå. Kanoners.

- Bo på Alexandra Hotel. I like. Boka hos Kilroy. I like.

- Det är varmt på Malta. De är ett plus när man åker på solsemester. Jag såg ett moln på en vecka, det var nästan lite trevlig. 40 grader klockan 23.00 var inte lika trevligt.

- Gillar du hamburgare, pasta, pizza och goda mackor? Eh ja vem gör inte de liksom. God mat finns det i alla fall! Jag hann aldrig riktigt till de malteskiska rätterna, kom inte längre än de ovanämda, men ja god mat finns, mums.

Okej åk bara dit. Det var, för att vara lite ful i munnen, så jävla jävla värt. Gör't.
puss hejdå


2009-08-05 @ 21:55:19 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0