Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

livet i fjällen

eller rättare sagt livet mitt i skogen, utan kanal 5 och tv3..buhu.
men det är inget att vara ledsen över! här äter jag så jag nästan spricker och sover från tio till ehm..ja jag sover länge! även fast jag inte åker några skidor (pga my fukin keybeni) så är jag rätt glad. jag får lära mig danssteg av stor kusinen och hjälpA till att bygga ascoooola hopp på grannens uppfart (han e lite craZzYyy). visst är mitt liv helgalet nu, värsta livet man lever jao.
Har smsat lite med syrran som befinner sig någonstans långt härifrån där korta människor äter bananer och klättrar i träd-thailand alltså. skickade en gaaaanska lång önskelista, hoppas verkligen hon har mycet pengar, som hon vill spendera på mig.
well well mina vänner, jag har de bra och längtar inte hem- så jättemycket i alla fall. ses på fredag, då är jag tillbaka i muppisala. pöss pöss
2009-04-07 @ 20:38:54 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0