Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din

kollade just blogg.ses startsida, där stod det att ugky betty är tillbaka å det betyder att min kväll kommer bli KANON! från klockan sju till typ elva kommer jag sitta som klistrad framför tv..mmmmm sånt gör mig lycklig! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

okej nu ska jag sluta berätta om saker som gör mig lycklig, jag skämmer bara ut mig.
Träffades hannisen idag var trevligt har ju inte sett den kissen på typ en vecka hjääälp! vi följde med kc till ett mycket jobbigt ställe att besöka, ja vi var typ stöd (kanske inte de bästa eller hehe?).
palla skriva mer om min händelserika dag..den va, om ni ändå undrar skitabra. var endast en sak som var oklar, vart var firebank?

tjarå nu ska jag tillbaka till mitt glamorösa svartbäcken liv.pöss

2009-04-14 @ 18:03:41 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0