Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

hallo mina vänner halllååååå

VAD HÄNDER? varför har jag inte skrivit på asjätteskitfettlänge? Nä, inte okej linda.
Igår gjorde vi vårat sista matteprov innan nationella, skulle sitta jävligt fint med ett g alltså! Bli inte förvirrade av det där sista jag skrev, matteprovet var absolut inte de sista provet innan SOMMARLOVEt, nä nä, nu kommer alla inlämingsuppgifter och prov i en stor jävla hög, vi har typ 10 grejer att göra innan lovet. jag pallar serri inte. nu har jag skjutit upp allt så länge de går (fett skönt att göra btw, man känner sig så friiii) men nu är de dags att börja med skiten..känns inte bra.

Men jag ska sluta klaga på skolan, tänk på alla barn som inte ens får en chans att gå i skolan och lära sig...stackarna <3.

Imorgon är de Valborg, har någon missat det? Nä tänkte väl det. Kommer säkert bli kul, kommer inte att vingla runt i stadsparken eller nåt sånt jobbigt iår, ska äta massa mat hos diverse vänner och bara njuta av ledigheten!!!!!!!!!!! Känner inte för att hamna i trubbel eller nåt sånt, är inte tid för det just nu..hahahahahah. Ingen kan skratta med mig, tråkigt.

Om ni är intresserade av hur jag mår så kan jag berätta det. Jag mår bra! Nu kan jag somna på kvällen utan att vara rädd för att börja drömma om den läskiga vakten..han kan inte göra mig något ont längre HA!
Förutom att jag fortfarande är en lat jävel och har massa skolbajs att göra så känns livet lätt som en plätttt. Jag gillar när allt känns asbra. Förresten så är de inte långt till vi ska till MALTA, hoppas ni har de bra i tråkiga sverige då.
hejdå!
här kommer en mycket fin reklam. de som hänger i badkaret ÄR BÄST!
2009-04-29 @ 13:49:21 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Daddy Cool

va bra undrade just var du var...hoppas träningen gick bra idag. daddy cool

2009-04-29 @ 22:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0