Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

eeeego

JAG är faktiskt jättehappy för min vän carolines skull, grattis kompis nu är du official of the market hehe..
men, ja men som den stora feta egositen jagär så blev jag också ledsen..hallå lirre varför har jag aldrig fått känna som cajo? liksom sakna någon fast man spenderat flera dagar med personen? ja, ibland blir man lite sur..kan bero på att jag är ensam klockan tjugo i ett och inte har något bättre för mig än att bara sitta o tänka på onödiga saker vad vill jag livet
jag är glad, jag ångrar mig, eller jag äh vem bryr sig
tjaba nu sa jag no sova hehe
2009-04-13 @ 00:43:56 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0