Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

call 911 mada fka!!!!!!!

idag gjorde jag något som jag aldrig fått göra förut jag fick slå 112! OMAGAD jag skakade av adrenalinkicken jag fick när numret slogs.omagad asså.
stackrs tjejen som ramla, hoppas du mår bra, vem du nu än är!

anyways just nu sitter jag med morris och kollar på det GaAaAALNA programet hjälp jag är med i en japans tvshow, vi skulle inte banga på det alltså. tror faktiskt att vi skulle passa in bra..vi är ju lite crazy!
Nån dag mina vänner, ska vi berätta om våran storslagna affärsplan-vi kommer att bli stenrika, ba så ni vet (och kända så var glada om ni är våra vänner).

nu ska vi fortsätta smida planer..tjarå.

2009-04-16 @ 20:49:16 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0