Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

back to reality

eller i alla fall till skolan..kan inte säga att jag är jätteledesen över att lovet är slut, dock är jag lite sur över att jag var tvungen att sätta på min klockradio..ej kul. menmen lovet har varit fint. i fjällen kunde jag plugga lite (liiite) vilket aldrig skulle hänt hemma, å hemma kunde jag träffa mes amies-de kunde jag inte i fjällen hehe. Den här tiden förra året var jag MEGA trött på skolan, jag tjata minst en gång om dagen om hur tråkig skolan var och hur mycket jag låg efter. men nu känns det faktiskt ganska bra! inte för att jag är värsta taggad på skolan, men de går bra och de är BARAA TVÅ MÅNADEr kvar, JAAAAAAAA! så jag är glad. GLAD (mitt humör verkas styra av tiden..huum)

jaja imorgon är de back to fyris. tjarå nu är påsken över, dags att börja ladda inför midsommar?
2009-04-13 @ 20:11:18 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0