Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

september?!

oktober, november, december, januari! 4 månader sen är man sssssjutton. Kul att man känner sig som en 13åring typ. Jaja de är väl bara bra, kanske att jag lever längre då..(eh?)


Anyways Idag var en rätt bra dag! Carro som är nyinflyttad till uppsalis sov hos moi, vilket gjorde att hon blev sen eftersom jag var TVUNGEN att göra ett litet beskö på eh...ja. På idrotten fick vi paddla kanot i fyrisån! KUL och äckligt..men de va nice. För att vara säker på att jag inte skulle sjunka där bland liken och skiten tog jag en av männens flytvästar!


Tycker livet är nice för tillfället. Har bra saker att se framemot också..LOVE LiFE  typ

HeJDÅ

2008-09-02 @ 17:39:17 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0