Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

say what

varför är livet så jävla kul just nu? varför måste jag leka benlös och hoppa runt på ett ben? varför börjar jag gråta när jag kollar på idol? hur kommer det sig att jag tycker skolan är så sjukt kul, redan liksom? vi har inte ens gått halva terminen. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH.

jag vill bara cutta av min skalle, den ger mig ändå inga bra råd. jag säger som Nut sunnersta brukar säga "jag har fan de rätt bra, jag saknar baar en viktigt sak i livet, en hjärna." inte ens fejjan kan göra mig happybuddah nu.

nej fan va jobbig jag är, här kommer en låt istället .......................................
2008-09-28 @ 14:50:45 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Juliaaaaao

Kämpa Linda! Du har ju mig pussen!

2008-09-29 @ 11:06:59
URL: http://ojulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0