Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

i just got l o s t!

min stackars fot börjar bli lite bättre, nu kan jag ju gå i alla fall-jag ser ju bara cp ut! Förutom foten var dagen rätt kul faktiskt, kan ha varit för att jag höll på att dö av uttråking igår så lite sällkap av frie och moa idag gjorde dagen nice.

våran överglada/lycKliga lärare karin berättade för oss idag att vi förmodligen kommer att vara lediga på fredagar nästa period, hur nice är inte de? att vi kommer gå till ungefär halv 5 alla andra dagar försöker jag inte tänk PÅ ..

imorn är de onsdag vilket betyder att jag slutar 12.15..nu måste jag väl läsa lite ur jurtjyrkogården hejpa.
2008-09-30 @ 15:30:06 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0