Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

fullt ös medvetslöööööööööööööööös

bra rubrik en måndag va?

att jag hann göra mig klar och komma i tid till skolan på 20 minuter är fan värt en applåd. jag kände mig som en uteliggare när jag o carro gick till skolan, fan bruden var skit fin medan jag typ luktade piss och såg nerknarkad ut! men whatevah. nu sitter jag här på landet och väntar på mina fina kusiner tjoho.

helgen då, jo den var rätt nice. fredagen spenderades med nya klassmates hos moa. att max har de godaste hamburgarna kom vi bland annat fram till..aa nya klasskompisar som sagt..
men pga oroliga mamma ab så vart kvällen inte fööör lång.
lördag då..ja den var kul..kul. såg mamma mia för andra gången, jävla sf att ta betalt! på kvällen blev de knifetownoch lite hum..äh jag vet inte. men jag säger som frida fire, jävlar va drama det var! hahaaaaaa

GUDARSSKYMING VAD JAG LÄNGTAR TILL 18 SEPTEMBER HEEEEEEEEEEJDÅ
2008-09-08 @ 14:23:53 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: frida fire

inte drama, det var till och med tragedier

2008-09-14 @ 20:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0