Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

watahelllll?

don't blame your daughter
thats just sentimental
and don't blame your mom
for all that youve done wrong
your dad is not guilty
you came out a little faulty
and the factory closed
so you can't hold them liable
You come from an island
youre cutting diamonds
with a rubbery knife



idag kom skolfotona. måste säga att jag är pretty nöjd med de små jävlarna, men klassfottot-vad är det för fel på mig,
varför måste fejjen vara så jävla fet? nej de är inte max fel..jävla fotograf.
träffa jullan och hanna i stan och köpta biljett tills på lördag fett med kul alltså. men det bästa med dagen var ändå middagen-sushi med nörris. rå firre och ris,kan de bli bättre?
nu ska jag tillbaka till mitt skärande, livet är på topp just nu.
hejdå.
2008-10-07 @ 20:24:51 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0