Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

kul

kul att jag har franskaprov imorn. kul att jag har matteprov på torsdag. kul att jag suger mega i de ämnena. kul.

annars mina vänner, ja, mitt hår börjar bli äckligt två färgat. det är mer rött än brunt och en äcklig utväxt börjar visa sig. blä. men inget att gråta för, vore jag inte så fattig skulle jag ju bara färga om det. men jag är ju fattig så. låter jag bitter? maby men de är jag i alla fall inte, jag är asglad livet är bra-det är ju faktiskt höstlov snart.


ahhhhhhhhh jag tar tillbaka allt tjat om att min linje är slapp,ALLT!
nu ska jag fortsätta läsa artikeln om att alkohol gör så att hjärna krymper, speciellt på kvinnor hahaaaaaaaaa.
2008-10-14 @ 19:16:35 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0