Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

ja snart fredag

hola, jag vill bara visa en lite kul sak-såhär har min syster skrivit i sin blogg, hon är typ den minsta människan jag känner! skulle jag lägga mig på henne skulle hon förmodligen dö. men kolla här;

"...gå ner i vikt till nästa sommar så bäst att börja nu. Och jag får bara köpa kläder för varje kilo jag går ner. Det får jag göra när jag har uppnått mitt viktmål. Det kommer att bli svårt men jag får ta och skärpa mig. Självdiciplin är något som jag inte har speciellt mycket av..."

HAHAHAHAHAHHAAHAH hoppas du läser tanya du är så jävla rolig, går du ner i vikt kanske du blir osylig-så liten är du, kort och liten! du är rolig du, bör jag ta efter kanske? följa min stora syaster fotspår, annars slutar det väl med att jag inte kommer I några kläder..nejmen tanya sluta tror nåt, försök inte vara som alla andra och banta och kiss-du pallar inte.
love linda<3
2008-10-09 @ 13:53:34 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0