Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

inga ord kan bli för stora vad har jag att förlora

jag dör av lycka. lovet är så jävla kul. allt känns så fruktansvärt jävla värt, jag bara älskar mig själv. hur kan jag vara så förbannat tanklös? titta jag lyckades få in ett fult ord i alla meningar.

idag tackar jag fyrishov, tänk vad lite kiss/spott/bajs-vatten kan göra ibland!
slut på depp pratet. de är ju fan lov. (kjskhldkhlqa)

Kom låt oss gå härifrån
Låt oss resa någonstans
Resa långt härifrån
Låt oss bli dom som försvann........................................................................................................................ . . .   , , . ,. . ..,
2008-10-28 @ 18:44:05 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0