Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

hola

sitter hemma hos nörris och lyssnar på lite cant fight the moonlight, hanna sjunger så vackert..

idag försökte jag och moa få tag på syv för att prata lite om england, men tantan var spårlöst försvunnen så the english dream får vänta..även fast vääääldigt lite är planerat så verkar mois redan ha fått lite "jag kan inte lämna my loooove" symntom? men så är de väl om man har en lite loverboy (tack gud att jag inte har de..ehm.)

nu har jag väntat på att en fil ska hämtas i en kvart, kanske att de inte funkar..well well imorn är de fredag-YES
hejpa dags att leva livet mina vänner(L)
2008-10-04 @ 22:22:50 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0