Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

asså shit

har jag riktigt tur mina vänner, så kommer jag kunna stå hos den ena målsmannen och kunna vinka till den andra! hur coolt är inte de? inge tåg hit och dit, bara rakt över gata tjohej.
fast, det är ju inte lika coolt som min fot. den har varit svullen i dryga tre veckor tror jag-ibland blir den lite halvt avdomnad,ascoolt.

jag känner att jag måste dela med mig av mina något hdg#4iehd tankar.
jag har rätt länge funderat på att plugga utanför sveriges gränser, nästa år. inte i en annan världsdel dock, utan bara några timmar bort, det vill säga Madrid eller London..men det värt det? ett år av nya upplevelser (förhoppningsvis?) ny kultur, nytt land ett nytt sett att leva-men ett år? hjälp vad jag kommer sakna min kissar..och tänk om nåt asbra händer, så jag får för mig att stanna? alltså det är ju egentligen något positivt, men ändå.hjälp.
Att ta ett år off eller vad man ska säga och plugga i usa har jag också tänkt på..men ännu mer hjälp, då kommer jag ta studenten med alla 93or och vara ensam 92a som ingen vill vara kompis med i klassen..så, vad fan ska man göra? vara lite egen, följa sina "drömmar" (inte så egen hehe)inte bry sig om de ganska dåliga andledningarna till varför jag inte bör åka? ellllleeeer?!!? jaja små problemas.
fick höra att en tjej i min klass flytt till sverige eftersom hennes hus blivit bombat i hennes hemland, där pratar vi problem..
god o gla kexchokla hejpa nu äre heroeeeessss!!!!!!!(L)
2008-10-16 @ 20:59:24 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: c

lever du eller murran?

2008-10-16 @ 22:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0