Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

Stupid is as stupid does

kolla just forrest gump. kanske att jag grät typ 5 gånger under filmen, kanske? fyfaen va bra den var fyfan! visste dock inte vid vissa tillfällen under filmen om jag skulle skratta eller gråta..men anywaaaays asbra!

Igår hade moisen lite middag NICE. varför det slutade med att vi drog ner på stan för att hum, kolla på ett slagsmål? (hahahahahaha) kan man ju undra.. måste säga att jag tyckte hela grejen var fruktansvärt patetisk. jag försöker krydda upp mitt tråkiga liv med typ lite godmat, andra leker G som vill ha respket och slåss..du har verkligen lyckats i livet YE!
Aaa ikväll är det ju melodifestivalen som är the shit. bryr mig inte så mycket, tar det mest som ett tillfälle där jag får äta god och onyttigmat med gottsamvete!

och puss på dig som spelar gitarr och sjunger så bra att jag (Y)

HEJDÅ u gotta love life? u gotta love life
2008-05-24 @ 19:44:51 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0