Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

sisådär 6 månader senare

HEJ
visst är det lite pinsamt med en blogg, ungefär 90% av alla sötabarn har ju det numera så..men jag är ingen utstickare så jag gör som alla andra, fortsätter med min coolablogg!
vem som skulle läsa den vet jag inte.sket samma lirre. är asförkyld vill jag meddela, började blöda näsblod pga för mycket nysning! Så lite förkyling blandat med pollenallergi är +, våren kan vara en bitch!
Igår var de lite fakefredag, drog en knivsta träffa hanna och carro myyyyyys. träffa även floweprince lite, vi kolla på seven coolfilm måste jag säga. idag blev de skolan klockan ett för att "repa" (fruktansvärt pinsamt att skriva så) inför vårshowen sedan lite mimmi och harry potter!

annars då? JA längtar som alla andra till sommarlovet som jag hoppas kommer bli bajs mycket bättre än förra året (tänker mest på det sugiga vädret). är ganska depp över pollen och förkyling ja i-landsproblem. annars äre cool. imorgon är det torsdag, kan vara så att jag är sjuk då. funderar på att åka till huvudstaden och kolla in Jason Mraz?!

HEJDÅ.va kul de är att skriva till sig själv hehehehehe
2008-05-14 @ 20:46:18 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0