Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

la weekend så att säga

Måndag. avslutningsfoto klarre! 9 B(udget) hade såklart inget tema utan alla var mer eller mindre spåriga..jag och natta blev afrikaner för en dag med hjälp av lite målafärg och leopardmönstrade kjolar haha, det var ingen vacker syn! min hud drog ihop sig av vattenfärgen-som med tanke på sitt namn borde vara skit fuktig och jättebra! men icke, jag såg ut som en torkad gammal kärrig jiihoo!

Helgen då..JA fredgen slutade 21.50 då jag sov! vaknade sedan halv 12 mmmm härligt. men innan dess (jag höll på att glömma!) var jag och sandrisen i stan och kolla på adam tensta, cooooling! vi vänta i ca 30 min på My cool som är den enda låten jag hört av tensta..asvärt! har inte mycket att säga om honom. 50 CENT  look out typ. men iaf,varför jag la mig så tidigt kan ha att göra med min lilla förkylning + inget att göra. lördagen började på stan med carrsing och hanna i ungefär 20 minuter. det regna och eftersom vi bor i uppsala så stänger affärerna 4 :D sedan blev de ma systers hus med carro..sandra joina oss även fast hon va sjuksjuksjuksjuk. Ja sen var det väl kul!

klockan är 14.45 och jag sluta för en och en halv timme sen U GOTTA LOVE LIFE. Juste! idag skriver sundqvist familjen på ett asvärt kontrakt hehe!

man måste vara två för att skiten ska funka, eller hur?sschit.

HEJDÅ
 kanske inte världenshetaste..
2008-05-19 @ 14:48:33 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0