Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

juste balen!

HEJ

Våran bal kan ha varit den bästa. jag skiter i att den kanske blev lite tråkig mot slutet och att de kom folk från andra skolor som försökte göra dansgolvet till en b-strippklubb..haha.
men annars var den BÄST, tror inte någon annan skola har haft typ 8 elever som ordnat deras bal helt själva! utan minsta hjälp från skolan. vi i balgruppen gled runt med typ asmycket pengar och var bara jätteduktiga.
att de blev värsta missförståndet med ett av banden va ju tråkigt..att vara hatad av 8or är ju sådär kul, men vafaaaan livet går vidare, måste säga att jag är mer sur över att mitt mvg i musik är helt gone pga av detta liiilla missförstånd!(min musiklärare, 8ornas mentor hatar mig också heheh) :(.
MEN somsagt balen var nice, asgod mat roliga "nomineringar" skolans altenativa NATHALIE hahahaha. så ja tack oss för balen!

Är hemma från skolan idag scccchönt. tar typ 5 olika mediciner asnice! Får se om de blir stockholm idag, känns lite jobbigt att typ hosta och svettas bland en massa okända människor..Och eftersom jag inte är i skolan och kan ändra mitt gymnasieval så blir det fyris J&K!

Tanya berätta idag att axel o måns förmodligen inte åker med till thailandet..tråkigt måste jag säga :(

HEJDÅ

2008-05-15 @ 12:14:11 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0