Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

Im yours för fan!

Så jag och zandra tog tag i oss själv och drog till storstan för att kolla Jason Mraz min gamle polare. på köpet fick vi lite emd, måns och typ patrik isaksson..inga 10 poängare enligt mig. måns är dock ingen jag skulle tacka nej till om han höll käften. vi åt lite maxmat frös och sjöng med till gamla godingar som "lala tá din katt och ge dig av" tanya och hennes homies var också där, med en amerikansflagga för säkerhetsskull haha..

något vi alla störde oss på var några av stockholmsbrudarnas stil..de flesta kör på samma skit: överdriven snedbena, fel färg på deras smink (medvetet eller omedveten vem vet?)och  lite slitna jeans som faktiskt kan vara snyggt, men på de  flesta där såg de bara usch ut! visst dom kanske tycker de är fint..vi som bor på landet vet kanske inte,vi är väl bara efter i modet..man fick ju några hemska snedblickar :(
well welll kul va de i alla fall, hoppas alla som fick ett fint samtal uppskatta det! hehehhe..

Idag är det spring break eller nåt sånt i forum gallerian..adam tensta är ju där. det får man inte missa! ikväll blire väl hostmedicin och en fet chokladkaka mums..just nu känns det som att jag kommer vara sjuk förevigt. men ingen panik över det! en alvedon och jag är på banan igen hehehe. god bless drugs.

HEJDÅ
2008-05-16 @ 13:22:58 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0