Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

GRATTIS MOA 16ÅR IDAG

För 5 år sedan:
gick jag väl i typ 4an 5an?gjorde en helvändning och flytta till alsike och bytte skola mådde nog lite sådär ibland men vafan, jag fick nya (dom bästa) kompisar!

För 3 år sedan:
var sjuan nästan slut. Jag längtade förmodligen till thailand.

För ett år sedan:
var 8an nästan slut. Kanske att jag gick runt med aslångt hår som jag nästan skäms för.Jag var ascptrött på thunman, på att åka tåg.  Tyckte nog väldigt synd om mig själv(som alla andra?). Fick för mig att byta skola, vilket var nice!

För tre månader sedan:
var jag nyfyllda 16 år (YÄÄÄÄ) asball som nu och jag var alltid hos sandra, trodde jag skulle bli adopterad av hennes mamma. Var ingen stor favorit hos mina päron..körde hårt på helgerna (hahaha) började tycka skolan var jobbig och oviktig.mina nyfunna vänner var dock ett ++++++++ hehe


Igår:
var det avslutingsfoto och livet lekte med en liiten förkyling

I morgon:
är det onsdag och vi ska kolla på 9ornas musikal.vi har franska första timmen, jag kommer inte vilja gå till skolan. yee

Om ett år:
kommer jag längta till min 18årsdag (planerar förmodligen redan den!). går kvar på fyris och är ashappygirl92. kanske hittat en man eller inte?

Har kommit fram till att jag ska jobba 5 veckor i sommar. nice eller inte nice?

2008-05-20 @ 16:08:02 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0