Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

gladtjej.se

Att ta (hårda/jobbiga) beslut. JA ibland måste man ju de. vad jag tycker är ett jobbigtbeslut att ta, tycker förmodligen inte den stackren i afrika som måste jobba från 03.00 till 23.00 är så hårt. men vafan, jag måste ju också få tycka synd om mig själv :(. så nu blev de här ett klagoinlägg om hur jag tycker synd om mig själv just nu!

prövade just olivolja i håret. trodde jag skulle bli snygg och få fint hår. mennej, nu luktar jag illa istället och håret ligger som slickat.yes.

hör ni ironin över hela inlägget?hoppas de.

HEJDÅ

Kom på en bra sak som MÅSTE uppmärksammas!CARRO SUNDQVIST ska flytta till min stad UPPSALA den jäveln kommer bo sisådär 5 minuter från mig.KUUUUUUUUUUUUL!

2008-05-17 @ 14:09:49 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: krullet

jag känner mig rätt hedrad över att få bli benämd i din blogg!

2008-05-19 @ 07:58:25
Postat av: bajsen

du vill inte se mina antal läsare :(

2008-05-19 @ 14:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0