Forever Young

BITCH, WHY WOULD I TALK ABOUT YOU WHEN I CAN TALK ABOUT ME?

31/5

den här veckan har varit stressig, har fan knappt haft tid att sitta vid min favoritvän datorn :(!
men sista vårhowen idag! YES är så jäkla trött på alla jävla sånger och på att svettas i 50 minuter! men anyways de har varit ganska kul, förstår intevad jag tänte med när jag fick för mig att jag skulle sjunga typ solo? menmeeeeen klart roligast igår när mina nära peeeeeps kom och kolla! men som sagt sista gånger vi kör 50tals tema för heeela slanten idag!
Efter gårdagens uppträdande (oj va mobbat de låter) drog vi till stadsparken och chiiillla. engångsgrillar=bajs. potatis sallad och kycklingkorv muuuuuuuuuuums.

snart börjar sista riktigta skolveckan. kan det verkligen stämma att skiten snart är slut? ja! 
2008-05-31 @ 13:36:06 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0